2009年7月4日 星期六

住家菜

Happy Friday唔單止同Justin一齊﹗今次仲約埋宇宇~~~


haha~~佢地第一次見ja~~


我地去左利舞台食<<住家菜>>


原來好耐之前我同Emily都食過~~



佢地都好好傾呀~~傾下宇宇個男朋友.....


我就覺得好開心喇﹗因為Justin真係同我個個fd都夾到.....



而呢間餐廳又幾好味wo~~


仲有Justin鍾意既湯湯....


呢個豬柳又夠入味又夠lum~~好好味﹗



我呢期真係好鍾意粉絲﹗


雜菜煲個湯仲正過佢個住家靚湯﹗


我仲羅佢黎整湯飯﹗好味﹗



因為無西檸雞叫左個糖醋魚塊﹗都好味呀~~


可能Justin係男仔,可能Justin經歷比我地多﹗一講到感情野佢真係好多野可以發表﹗成個博士咁~~~


而我相信就係有呢d經銷歷Justin而家先懂得愛錫我﹗了解我﹗


宇宇你男朋友其實唔錯ga~~


你要好好同佢相處呀~~~add oil


沒有留言:

張貼留言