2009年7月10日 星期五

龍門大酒樓

有同事俾個agent迫走,於是食Lunch Farewell佢.....


揀左位於灣仔街市附近的龍門大酒樓,聽講佢就黎要結業了﹗



講真如果平時真係唔會去﹗因為感覺好舊....


haha~~原來入面好大ga~~~有3層﹗


我地坐2樓


中間仲有個<<第一代收銀機>>



舊到呢......



點心都係果d,不過一般好味.....



2樓都算ok~~要自己出去羅點心ga.....



樓下好似仲舊﹗anyway試一次半次都ok gei~~


呢d舊式野真係買小見小....


呢篇Blog我最主要想講下d agent有幾衰﹗


話說同事Contract今個月20號到期﹗


但原來個agent打錯左,我地公司份約係9號就到期....


同事而家人工萬一蚊,新contract得八千﹗


雖然同事肯減人工,但agent堅持10號就計佢八千﹗


但份contract係佢整錯ga ma~~個agent衰到2號出封信terminate個contract...即係我同事9號就last day~~cheap得佢呀.....


唉~~跟agent搵食都係無前途ga la~~我要轉工﹗


1 則留言: