2009年7月20日 星期一

Information Expo 2009

星期日都要返工,真係好辛苦


好彩都唔洗太早起身,10點倒啦﹗


12點去到會場,講解下、派下書、行下、企下.....


一直做到8點呀.....



好彩都有d人陪我傾下計﹗


其實會考真係人生一個幾大既課題,家長同學生自己都好緊張﹗


我發現原來當年自己真係咩都無準備,可能覺得一定升得返原校掛﹗


所以而家你問返我會考d野,我真係無咩印象﹗


係而家落手落腳做d放榜既野我先清楚d ja~~



除左唔同院校既counter仲有講座,真係好細心﹗


加埋網下面既資料﹗真係好detail~~


其實會考只係其中一個點,人生仲有好多個點﹗會考就算唔好都無咩ga~


到你之後回望就會知係一件好小事,而當時自己努力過咁就根本唔係咩一回事﹗哈﹗


不過星期日返工真係好支力﹗為左儲timeoff,我要加油呀~~


go travel go travel go travel go travel go travel go travel go travel go travel


沒有留言:

張貼留言