2009年7月3日 星期五

又Shopping

7月1日放一日假最岩就係Shopping~~


一早就買左飛夜晚睇Transformer,其實一上畫就想睇﹗不過就唔到時間睇﹗真係好期待嫁~~


晏晝Justin去剪頭髮,我就同Shirley先去太子旺角行陣街﹗


今個月我都幾乖唔係用左好多錢,所以我決定又買d野獎勵下自己...


(其實月中先買左好多護膚品﹗)


而家度度都減價,去到b+ab諗住睇下﹗


點知俾我見到之前鍾意,不過無哂既款﹗好開心﹗


total 買左3件衫.....


見我支Ipsa Fondation又就黎用完,所以諗緊買返Ipsa好定係轉﹗


試左SHISEIDO 同 MAC 最後揀左MAC


因為SHISEIDO太白了﹗而家SUMMER用深色好似好d~~


於是跟左Shirley呢個MAC Fans試下MAC


Justin 差唔多8點終於都到喇...


如果唔係買左咁多野,個心情幾好,我真係可能嬲嫁﹗


之後3個人一齊去左据扒﹗


最後睇戲之前我仲買多左對鞋﹗


哈哈﹗一日用哂呢個月辛辛苦苦儲落果d錢tim~~~


不過我開心就得喇﹗


下個月再努力過﹗


沒有留言:

張貼留言