2009年7月14日 星期二

We are just too crazy

星期六留左響Justin屋企,星期日點都要出一出去玩﹗


咩事天文台咁唔準,話有暴雨,但就天朗氣清????


原先係同Sammi去游水,搞到最後都係去左行街﹗



去開times當然要睇下個Micky Show啦﹗ (白色好靚﹗)


有好多好多隻呀......


點解我個標題係" we are just too crazy" 因為我地用左一個鐘影左百幾張相﹗



張chair有Micky logo ga~~不過俾我地2個遮哂﹗wahahahahah~~~



真係好多ga~~一邊都有成10幾隻.....個個都唔同造型﹗


最上面果隻鴨鴨好得意呀........



除左Figure之外仲有畫﹗



Roadblock~~



唔知d fireman見到呢個水pump,會唔會救火落力d ga?????


 


人咁大都有ga~~



如果正面佢就智無左眼ga la~~



總之成個場都係Micky啦﹗


有好多得意既小朋友tim呀~~



落左樓下又有﹗哈哈.....



好鍾意佢d大磚墻,好有style~~



連俾人坐既chair都滿哂Micky Logo.....



後面係架車站﹗有人扮等車﹗wahahahaahh~~我地真係好無聊~~



被人打都咁開心gei~~



可惜有小小背光~~



好colorful既圍欄呀~~i love it~~~



響隔離有個鬼佬表演既,佢好搞笑,仲幫我地影相﹗



不過我唔明點解我地要羅住佢果個跌過幾十次落地既豆袋影相......=.=



大大手掌變左對異......



好得意﹗


真係太多相喇......要分2篇tim~~~~


1 則留言: