2009年7月17日 星期五

好掛住沙巴既藍天呀~~~

呢排我工作量多左,雖然都唔算得上辛苦﹗


不過真係好想去下旅行~~


朋友計畫前往沙巴,令我更加miss沙巴果個好藍好藍既天呀~~~



Justin岩岩轉左新post,佢應該好唔適應﹗


呢排話題都離不開工作。


所有安慰的說話都說過了﹗


呢份唔好咪轉工lor~~我有信心你可以好快到第2份


就算搵唔到咪當休息下,而家話唔做都要一個月後先走得﹗咁到時我得閒d咪可以去旅行lor~~


佢話有機會轉去第2個dept,咁都好,at least唔係做而家令你咁煩既工﹗


你辛苦,我都辛苦﹗


我唔係唔想日日都聽佢有幾辛苦,而係覺得日日咁講,太多負能量﹗個人太唔開心.....


到最後我得既一句:"係ga...你唔夠我d同事明白我﹗你份工日日唔係fb就blog,msn.....你點會明呀"


原來你一直都覺得係對牛彈琴我完全唔明白你ga??????


可能係喇,大家個位置都唔同想100%明白都唔容易,我自問已經盡我所能.....


同埋我份工係唔辛苦,有時一日都未必有野要做,不過咁講都好似唔係幾好wo~~


仲勁過份話我用你好多錢????下﹗我完全唔識反應


我重來都無叫你買過d咩俾我﹗


係大部分食飯同睇戲都係你俾錢﹗原來你覺得我用你好多錢ga?????


有時你無錢我都會俾,自問唔係果d咩都叫你俾錢,買咩都入你數既人﹗


講真好唔開心﹗


可能你只係亂咁搵d野黎講﹗


但可唔可以唔好講d傷害到我既野???


要明既人自然會明,唔明既就會問咁樣有咩好傷心﹗


我個心好痛﹗


沒有留言:

張貼留言