2009年7月11日 星期六

3D 冰河世紀3大威龍駕到 (Ice Age 3: Dawn of the Dinosaurs)

Yahoo! 電影
 


我真係無諗過Justin會陪我睇Ice Age ga~~~


不過呢一集真係好多笑料﹗


笑死喇.....


Yahoo! 電影
 


幾分鐘一個笑位﹗可能我係睇廣東話所以更加搞笑﹗


Yahoo! 電影
 


d恐龍BB好得意呀﹗Family真係好緊要﹗


Yahoo! 電影
 


我幾鍾意Ella響套戲入面個配音......


好襯象媽媽....


之後星期六我地睇返第1, 2集,不過都係第3集最好笑﹗


我係睇3D版ga~~不過d 3D無咩特別,唔似地心探險記咁好睇﹗


所以睇2D吧啦﹗


下次我地想睇呢套呀~~~


Yahoo! 電影
 


沖天救兵 (UP)

應該都係好好笑﹗


沒有留言:

張貼留言