2009年7月9日 星期四

Dicken Bar @ Excelsior

Justin被迫放4日假.....


星期一返左之後原本星期二至日都放~~


點知星期四要返去開會...=.=


佢鍾意一次過放幾日長假ga ma~~而家咁真係好唔知點﹗



一放工我地就過左去銅鑼灣,原本去Excelsior食Buffet ga~~


不過佢又加左價,於是轉左去佢樓下果間Dicken Bar食....


間野裝修都幾靚,以一間飲野既地方黎講﹗



不過我地最主要係食Dinner



Mine: Mexican Roll


入面d牛肉好好味﹗Juicy



Justin"s Lamb Chop 呢個勁好味﹗係我食過既羊肉最好味gei一個﹗


佢個羊味唔係太濃,岩岩好,就咁食都已經超正,最正係佢個汁,同個扒好夾﹗



Union Ring我第一次睇到係咁ga~~好得意﹗水泡﹗



個環境都唔錯,不過最衰係前面果2個男人係咁講叫雞、粗口......


唉﹗破壞哂.....



我叫左杯Fussy Foot,都ok好飲﹗


同埋以呢個環境都唔貴﹗



我幾鍾意佢行落去果條梯﹗



而家7-11咪換緊小丸子gei~~其實都幾得意~~


不過太細粒喇~~~wahahahhaa~~



stick住花輪同學﹗


今晚好開心﹗


1 則留言:

  1. 超人氣潮流衣飾大平賣!!
    大家快d按入以下網址選購啦^^
    http://hk.myblog.yahoo.com/iambabymm/

    回覆刪除