2009年7月19日 星期日

打風去海灘

星期六雖然打風,不過天氣都ok...


於是就諗住同Sammi,阿妹、妹同事去海灘玩陣


咁大浪一定好正﹗



去海灘做足準備諗住出門口喇﹗


但唔知咩事,Bus去到香港仔開始塞車.......


原來1-2個字車程我足足搭左2個鐘﹗It's Crazy~~


在巴士上風球由1號掛左去3號﹗


架巴士又熱又焗,真係死人喇.....


之後我見d人未到站已經落車,我都落埋一份,跑去下一站個Mtr....


不過都係4點都未到海灘﹗果時開始落大雨 =.=


就係咁我就折返屋企喇.....


呢一日真係搭車都搭死我﹗



夜晚煲左個粥俾田食﹗


可惜太小米,而Justin係唔鍾意食稀粥既......


因為好掛住沙巴,我自己試左整"柑仔冰"


一粒青檸 + 幾粒梅 + 7up


個味真係好似ga~~好好飲﹗


沒有留言:

張貼留言