2009年7月7日 星期二

食食食~~

去完個分享會我就約左蘇菲、Shirley、Irene唱K



我因為勁早食左個包,到11點已經好肚餓﹗


於是響喇沙食左個餐蛋面﹗


一去到K房,蘇菲Sirley佢地已經忍唔住叫左個飯﹗


其實個飯都幾細﹗


佢地食完都話唔夠飽﹗



之後蘇菲叫多個雞比、Shirley就叫多個春卷檬 =.=


Irene黎左都叫左2個餐,熱狗同埋雞比......


我就叫左個雞亦沙律....wahahahaha~~因為個餐蛋面都仲未落哂格﹗



Irene電左個頭都幾好wo~~~



由一點半一直唱到5點﹗


可能年紀大左,都好似好支力喇﹗哈哈....


又可能係太早起身﹗



Shirley成日都勁男仔.....=.=


Justin仲話佢好似阿俊﹗我望望下都覺似



我鍾意格仔多d~~~


唱完響九龍城行左一陣﹗7:00喇又係時間食Dinner....


Shilry話佢想食牛肉面,其實我係唔食牛ga~~


不過一次半次都ok gei~~



<<台灣牛肉面>>佢個湯都真係唔錯wo~~


又入味......



甜品時間~~~



我同蘇菲麵係第一次食棉花冰......


好得意呀~~



mine: 士多碑利


唔太甜,不過唔夠香



蘇菲 & Shirley's 芒果味....


我覺得芒果味好正,好香.....


下次試下Blue Berry味先.....


1 則留言: