2009年7月16日 星期四

CRE Result

5月同Justin參加左政府CRE﹗


到今日終於都收到個result喇﹗


Yeah~~我中英都係Level 2


(我其實無諗過英文都可以有2級﹗)


我覺得好難既Aptitude test都合格呀~~


係個basic law差左d lor...得果53分﹗



Justin都同我一樣中英都係Level 2,Aptitude test都合格,不過basic law仲差,得47分﹗


佢話都唔信自己中文都有level 2,佢想考多次去confirm下﹗好無聊﹗


不過我都想考返個basic law~~因為唔慣睇到53咁低......


都值得開心gei~~


沒有留言:

張貼留言