2009年7月15日 星期三

最後一次Facial @海塋

星期二約左Helen去海塋度做Facial~~


記得差唔多2年前去試呢間美容院﹗


一簽就簽左一萬蚊.....(不過唔係好多次ga ja~~20次即係一次成500﹗貴到呢......痴線)


仲要咩機都無,加一次機要$180....


wow~~真係有錢到我呀~~連我自己都唔信做一次facial成$700


果時真係好似撞鬼咁,咩都唔理就簽左喇~~~


其實做左Facial皮膚都係差唔多,直到我換左make up remover.....


我真係無諗過一支油會對我有咁大影響~~


雖然而家皮膚都唔係好好,不過我接受到啦﹗


次次去親海塋都好似受罪咁,好慘....


真ga~~Tracy唔會理我,次次都整到我成塊面都係血﹗


我同佢講過好多次,但佢次次都係咁.....


今次係一個新人幫我整,佢好有心機,不過唔係好掂﹗


清極都清唔到﹗


都有d位係損哂ga~~


不過我已經覺得自己好叻,呢間野咁我都可以忍得住,仲做得哂20次﹗好感動呀~~~


而家試左出面d facial,知道左其實正常做一次都係300左右包埋你做機﹗


果個新人快快手幫我做完諗住sell我﹗


因為要等埋Helen我咪聽下佢講咩lor~~


好好笑,佢話如果我怕join太多次一係join住一半先﹗


而家join返好抵


我心諗4xx一次都話抵你有無睇清楚ga????


又話當陪fd lor~~


呢個係唯一一個我覺得正常小小既reason~~


咁我say左幾次no之後佢就轉sell我d護膚品....


當然我無買啦﹗wahahahahaha~~


今次我真係好叻ga la~~


拜拜喇...地獄﹗


其實有一樣野我係鍾意既,就係佢用油幫我按摩果時真係好舒服﹗


不如我學下推油呀~~又可以得閒relax下﹗


幾時我先搵到自己目標ga?????


沒有留言:

張貼留言