2009年7月7日 星期二

我想阿仔讀喇沙

哈哈﹗個Blog標題好似好搞笑tim~~~


話說星期六一早7:15我就要出門口喇﹗


因為8點就要去九龍塘喇沙中學幫手一個分享會﹗(公司野﹗)


其實我係第一次去喇沙中學﹗只係知佢係名校﹗


但去完之後我決定將來如果有個仔,我會想佢讀喇沙﹗


(當然都要睇返佢個資質啦﹗)


喇沙真係有好多facilities~~~



有一個大Hall~~


2個Lecture Room...


一個戶外足球場﹗鋪草皮ga~~Justin聽到都不知幾開心﹗


室內籃球場﹗


Gym Room (呢個真係好過分呀~~~)


Swimming Pool~~


真係好好﹗我感覺學校好有活力﹗應該唔係讀死書﹗



其實個分享會我都幫唔到咩手﹗


我最主要目的是儲多d timeoff,等10月可以請一星期假﹗


我要儲24個鐘呀~~~


計埋下星期個展覽應該有16個鐘﹗


仲要多8個鐘﹗唔知中六放榜會唔會有得O咁多T呢......


hahaha~~真係未聽過有人係鍾意ot ga~~~


放到一星期即係又可以去9日旅行呀ma~~~


去台灣環島游都得lu~~~


沒有留言:

張貼留言